Rozvoj pedagogů
- SBOROVNA – ROZVOJ TÝMU
- ZÁŽITKOVÁ PEDAGOGIKA V MŠ/ZŠ
- MONTESSORI PEDAGOGIKA V MŠ/ZŠ
- UČÍME SE VENKU
- UMĚNÍ KOMUNIKACE
- VEDENÍ SEBE A DRUHÝCH
- DUŠEVNÍ A FYZICKÉ ZDRAVÍ
- POTENCIÁL VLASTNÍCH LIDÍ
Umění komunikace
„ Komunikace je umění proč, o čem, jak a s kým komunikovat.“ Daniel Drahanský
Vedení sebe a druhých
efektivní komunikace, řešení obtížných situací, nástroj zpětné vazby
“Pokud chceš úspěšně vést druhé, musíš se nejprve naučit dobře vést sám sebe”. Daniel Drahanský
sebeřízení, self-koučink, lídrship, motivace, koučink
vedení akcí : projekty, porady, workshopy, leadership, motivace, koučink
duševní a fyzické zdraví
„Celá tato oblast, která postupně vznikala z podnětů a z potřeby zadavatelů i zaměstnanců, je vlastně jen logickou odpovědí na rozevírající se nůžky mezi výkonem a efektivitou firem na jedné straně a snahou o naplnění, spokojenost, seberealizaci ale i sebezáchovu lidí, kteří v nich pracují na straně druhé.“
potenciál vlastních zdrojů
„V současné situaci na pracovním trhu je důležité správně zaměřit svou pozornost do vlastních řad, rozvíjet své lidi a zároveň je “zmocňovat” pro úkoly, kde mohou nabrat zkušenosti i odvahu. Děláme to také tak. Lidé jsou dlouhodobě naším rodinným stříbrem, naší silnou stránkou.“