Nabídka spolupráce
UČITELK/A aneb hledáme HRDINU!
Průvodce v přírodní škole je totiž člověk, který svou přítomností ovlivňuje budoucí přístup k životu dětí!
- chceš trávit svůj čas v neustále přítomnosti?
- chceš reagovat na spousty, ale spousty otázek?
- ustojíš to, že jsi VZOREM, HRDINOU, STUDNICÍ všeho?
- udržíš hranice, i přes roztomilý úsměv či srdcervoucí pláč?
- umíš se radovat jen z maličkostí?
- trpělivý/á je Tvé indiánské jméno?
- máš přirozenou potřebu pobytu venku?
- „Není špatné počasí, ale jen špatné oblečení“ přesně vystihuje Tvoji motivaci vyrazit ven, i když není modrá obloha?
- Tvé srdce bije v rytmu zeleně?
- Montessori pedagogika, skaut, prázdninová škola Lipnice, Outwardbound, zkušenostní učení, waldorfská pedagogika, respektovat a být respektován, kontaktní rodičovství, intuitivní pedagogika, přírodní pedagogika, EVVO, předškolní a mimoškolní pedagogika, DDM, lesní školka … máš nějaké zkušenosti a dovednosti z těchto oblastí, na kterých můžeš stavět?
- máš vystudovanou pedagogiku pro ZŠ?
- jsi ochotný/á se dál vzdělávat v oblasti montessori pedagogiky?
Nabízíme:
- smíšenou skupinu max. 18 dětí
- práce v tandemu s druhou učitelkou/průvodcem
- krásnou zahradu a okolí pro výchovu a vzdělávání v Řepčíně
- pravidelný pohyb na čerstvém vzduchu
- prostor pro kreativní seberealizaci
- montessori prostředí a vzdělávací pomůcky
- možnost využívat školní zahradu a zázemí pro vlastní seberealizaci
- úzkou spolupráci s lesní mateřskou školou Sofisa
- nástupní odměna ve zkušební době 35000,- a po té navýšení na 40 000,-
A od Tebe potřebujeme:
- kvalifikaci pro 1.st. ZŠ
- výchovu a vzdělávání v kontaktu s přírodním prostředím
- zážitkově vedený proces vzdělávání i výchovy aktivující všechny smysly
- učit děti hrou a přírodou
- nořit se do dětského světa fantazie, her, kouzel, říkadel, pohádek, písniček a hrát si s dětmi
- učit děti vzájemnému respektu, dodržovat domluvená pravidla, navzájem si pomáhat
- podporovat v dětech pozitivní vztah k přírodě
- vzdělávání v oblasti respektující komunikace a popisného jazyka