Rozvoj pedagogů

  1. SBOROVNA – ROZVOJ TÝMU
  2. ZÁŽITKOVÁ PEDAGOGIKA V MŠ/ZŠ
  3. MONTESSORI PEDAGOGIKA V MŠ/ZŠ
  4. UČÍME SE VENKU
  5. UMĚNÍ KOMUNIKACE
  6. VEDENÍ SEBE A DRUHÝCH
  7. DUŠEVNÍ A FYZICKÉ ZDRAVÍ
  8. POTENCIÁL VLASTNÍCH LIDÍ

Umění komunikace

„ Komunikace je umění proč, o čem, jak a s kým komunikovat.“ Daniel Drahanský

Vedení sebe a  druhých

efektivní komunikace, řešení obtížných situací, nástroj zpětné vazby

“Pokud chceš úspěšně vést druhé, musíš se nejprve naučit dobře vést sám sebe”. Daniel Drahanský

sebeřízení,  self-koučink, lídrship, motivace, koučink

vedení akcí : projekty, porady, workshopy, leadership, motivace, koučink

duševní a fyzické zdraví

„Celá tato oblast, která postupně vznikala z podnětů a z potřeby zadavatelů i zaměstnanců, je vlastně jen logickou odpovědí na rozevírající se nůžky mezi výkonem a efektivitou firem na jedné straně a snahou o naplnění, spokojenost, seberealizaci ale i sebezáchovu lidí, kteří v nich pracují na straně druhé.“

potenciál vlastních zdrojů

„V současné situaci na pracovním trhu je důležité správně zaměřit svou pozornost do vlastních řad, rozvíjet své lidi a zároveň je “zmocňovat” pro úkoly, kde mohou nabrat zkušenosti i odvahu. Děláme to také tak. Lidé jsou dlouhodobě naším rodinným stříbrem, naší silnou stránkou.“